top of page

סקירה מלאה - לדגיר ננו

(תורגם בגוגל) השתמשנו בו למעלה משנה והנה המסקנה הסופית ...














סקירה כללית:

אם אתה תוהה אם ארנק החומרה לדג'ר ננו X שווה לקנות טוב מאמר זה מתאים לך והשתמשתי בו כבר כמעט שנה כדי שאוכל לומר לך מה טוב, מה צריך לעבוד והאם אני חושב שזה שווה כֶּסֶף.

כאשר ה- Ledger Nano X הושק לפני כשנה השתמשתי בו בטון, כך שזה הגיוני שאעביר לך את מחשבותיי לאחר השימוש בו מדי יום במשך כל הזמן הזה, אז בוא נתחיל עם הדברים הטובים:

ראשית לדג'ר ננו X היה טוב יותר מדי לילה ויום מאשר ה- Nano S מבחינת יציבות וחווית משתמש במיוחד בעת עדכון הקושחה שהייתה נושא עצום על Nano S עבור הרבה אנשים. גם ב- Ledger בשידור חי האפליקציה הסלולרית וגם גרסת שולחן העבודה. ניהול מכשיר ה- Nano X שלך מרגיש כמו תהליך מסודר היטב ושליחת עסקאות קלה באותה מידה.

ה- Nano X היה משב רוח לשימוש וניהול אפליקציות בו והסוללה המובנית מקלה עלי לקחת את הארנק בדרכים אם צריך ואינני צריך לשבת ליד שולחני ולהתחבר לשולחן העבודה שלי. מחשב כדי לגשת לארנקים שלי שהוא תכונה לא מוערכת לדעתי. במרחב הצפנה, חווית המשתמש לא נוטה לעיתים קרובות לעשות טוב מאוד ושם הארנק הזה באמת בולט מנקודת מבט השימוש היומיומי לדעתי.

אִחסוּן:

אתה יכול לאחסן עד 100 אפליקציות ייחודיות במכשיר בכל פעם, מה שבאמת ממקסם את היכולת עבורך לנהל את כל תיק המטבעות הקריפטוגרפיים שלך במקום אחד. באופן אישי יש לי בסביבות 15 או 20 אפליקציות בכל זמן נתון, כי אבל זו לא להקת הארנק היחידה שלי שנשאר לי המון מקום לעבוד איתי כשאני מקבל מטבעות קריפטוגרפיים חדשים או אם אני רוצה לבדוק ארנקים חדשים חדשים. שוב. זה מראה שצוות Ledger עצמו שם לב למשתמשים שלו והמשוב מה- Nano S המתייחס לשטח האחסון עצמו לא היה כל כך נהדר אבל עדיין בסדר עבור משתמשי הצפנה הרגילים.

משתי הסיבות האלה בלבד אני חושב שה- Nano X הוא שדרוג ענק בהשוואה ל- Nano S וזה שווה את הכסף הנוסף, אבל יש יותר "על פתק חצי קשור" ואני חושב שתמיכת המטבעות הנרחבת ב- Nano X היא גם יתרון עצום ... יש קרוב ל 1300 אולי עוד יותר מטבעות קריפטוגרפיים הנתמכים בימינו ויותר ממשיכים להגיע כך שמישהו שרוצה משהו קל לשימוש, קל לנשיאה ותומך בהרבה מטבעות, ה- Nano X הוא אפשרות משכנעת. לבסוף זה דבר עדין אבל אני באמת אוהב שהמסך ברור יותר וגדול יותר במכשיר הזה וזה מקל על הכל. המסך הזעיר בפיקסלים ב- Nano S היה די קשה לי לראות בבירור וזה גרם לבדיקת כתובות תוך שליחת עסקאות קצת יותר קשה. לא יכולתי לראות את זה טוב מאוד והגלילה הייתה מהירה מדי, הפיקסלים לא היו כל כך גדולים. למסך הגדול יותר ב- Nano X יש רזולוציה גבוהה יותר ויותר מקום לסקור עסקאות ולנהל אפליקציות ואני אוהב את הדבר העדין הזה, אבל אתה מקבל ערימה של שתי אפליקציות שונות זו על גבי זו על המסך לעומת אחת.

האם ההתקנה קלה?

כדי להגדיר את המכשיר בפעם הראשונה כמובן שאתה מגדיר את הסיכה שלך, אתה מקבל את ביטוי הזרע שלך ואתה כותב את הילד הרע בבטחה ... זה לוקח בערך 20 שניות, אבל אז אתה צריך לאמת ידנית את כל הביטוי של 24 מילים. עם הלחצנים המגושמים במכשיר זה דבר חד פעמי ואני מבין שזה נעשה ככה למטרות אבטחה, כך שלא תשנף את ביטוי הזרע שלך ובסופו של דבר תאבד את הקריפטו שלך. זה מותאם יותר לבקרות הזעירות על קישוריות המכשיר, אם כי לא היו לי שום בעיות בחיבור Bluetooth במהלך תהליך ההתקנה. שנאמר בואו נפנה לפיל בחדר וזה Bluetooth. כשהוכרז על ה- Nano X, הפלגים התחילו להיווצר ... כרגיל אבל אני חושב שזה לא ייחודי למרחב הקריפטו. היה לך צד אחד של הזירה שהמליץ ​​את לדג'ר על כך שהוא כלל את ה- Bluetooth שאותו הם ראו כחור אבטחה בוהק ואז את הצד השני של הזירה שלא היה אכפת לו או באמת העדיף את התכונה הזו.

אבטחת Bluetooth ומעשיות:

בואו נרד לפליז כאן אבל קודם כל טרם ראינו פריצה ניכרת שניתן להוכיח הקשורה ל- Bluetooth ב- Nano X בעוד שנה או יותר. אלו חדשות טובות ובספר שלי כל האנשים שאמרו שנראה כל מיני פריצות מתרחשות כתוצאה מ- Bluetooth טוב ... זה פשוט לא התממש כך ושנית, תכונת ה- Bluetooth עצמה לא חושפת את המפתחות הפרטיים או סודות אחרים במכשיר הנייד החם שלך או המחובר לאינטרנט. זה פשוט שם כדי לקבל את העסקה הגולמית לננו שלך ולהחזיר את העסקה שנחתמה חזרה למכשיר שלך ואז לראות אישורים מהמכשיר שלך לפעולות שונות. בשום נקודת זמן המפתח שלך לא נחשף באמצעות Bluetooth. אז חשוב על זה ככה העסקה הגולמית שלך והעסקה החתומה שלך כבר פוגעות באינטרנט הפתוח זה לא חדש. זה בעצם מתחיל לנקודת חווית המשתמש וזה הרעיון המרכזי שעומד מאחורי ההתפתחות הזו



66 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page