top of page

אפשרויות שונות להגן על הכספים שלך

(תורגם בגוגל) שוק ארנקי הקריפטו רווי ארנקים שונים מכל הסוגים - חלקם נהדרים, חלקם פחות. שני סוגי הארנקים העיקריים במערכת האקולוגית של מטבעות קריפטוגרפיים הם ארנקים "חמים" ו"קרים ". אך מה ההבדלים בין האפשרויות הללו?

ארנקים חמים

ארנקים חמים מתייחסים לארנקי משמורת הנגישים בקלות באמצעות מכשירים ניידים, מחשבים ניידים ושולחנות עבודה בהם ניתן להעביר מטבעות קריפטוגרפיים בקלות ובאמצעות ממשקים ידידותיים למשתמש. עם זאת, ארנקים אלה הם משמורת, כלומר צד שלישי שולט במפתחות הפרטיים לנכסים שבארנק. זה מייצג פגיעות ביטחונית, שכן צדדים שלישיים מהימנים הם חורי אבטחה.


בנוסף, ארנקים חמים נחשפים לאינטרנט, מה שהופך אותם למטרות מושכות עבור האקרים כדי לערער את אמצעי האבטחה של הצד השלישי המנהל ולגנוב כספים למשתמשים, אשר מיוצגים בצורה נוקבת על ידי המדיניות של פריצות במערכת האקולוגית של מטבע החוץ.


ארנקים חמים פופולריים מאוד עבור משתמשים ניידים ומעבירים בצורה נוחה כמויות קטנות של מטבעות קריפטוגרפיים. עם זאת, לעולם אסור למשתמשים לאחסן סכומי עתק בארנקים חמים ולא לסמוך על אמצעי האבטחה שלהם. התייחסו לארנקים חמים כמו שהייתם מתייחסים לארנק פיזי, בו אתם שומרים סכומי כסף מזומנים בלבד בכל פעם.



ארנקים קרים

בניגוד לארנקים חמים, יש ארנקים קרים. תקן התעשייה לאחסון מאובטח של נכסי מטבעות קריפטוגרפיים, ארנקים קרים מיוצגים על ידי ארנקי נכסים דיגיטליים שאינם מקוונים (כלומר, אינם חשופים לאינטרנט) ולעתים קרובות לובשים צורת התקני חומרה או ארנקי נייר.


מכיוון שהם במצב לא מקוון לחלוטין, ארנקים קרים מספקים רמת אבטחה גבוהה יותר.


ארנקי חומרה, כמו Ledger, הם תקן הדגל לאבטחה. משתמשים, מרכזיות ופרויקטים מעדיפים ארנקי חומרה כפתרונות האחסון לטווח הארוך שלהם עבור נכסי מטבעות קריפטו.



אבטחת ארנקי חומרה

ארנק חומרה הוא מכשיר מוצפן ולא מקוון לאחסון מאובטח ונוח של מטבעות קריפטוגרפיים ונכסים דיגיטליים.


מקובל להכיר בתעשיית הקריפטוגרפים כי ארנקי חומרה הם פתרון האבטחה הפרמיום לנכסים הדיגיטליים שלך. ראשית, הם קיימים כמכשירים פיזיים מוצפנים הפורשים אמצעי אבטחה חדישים כדי לסכל חבלה פיזית ודיגיטלית. שנית, הם קיימים במצב לא מקוון כארנקים שאינם משמורת, מה שמצמצם את חשיפתם להאקרים ובתוך כך רק מעצים את בעל הנכסים לשלוט ולגשת לנכסיו.


גם אם אתה מחזיק רק כמויות קטנות, אין אנלוגי דומה לאחסון ארנק חומרה, וזהו השיטה הטובה ביותר. שמור תמיד על השליטה במפתחות שלך, והאתוס "לא המפתחות שלך, לא הביטקוין שלך" לעולם לא ישפיע עליך לרעה.


בתעשייה המלאה בפגיעות אבטחה, ארנקי חומרה צריכים להיות בחירה קלה לאחסון וניהול מאובטחים של הנכסים שלך.

201 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page