Refund Policy
העסקה יעשה כן בכתב באמצעות פרטי ההתקשרות (דוא"ל ו/או הודעת ווצאפ) המופיעים באתר.
ביטול עסקה יעשה בהתאם לתנאי העסקה אותה מבקשים לבטל ובכפוף להוראות כל דין הנוגעות לביטול עסקה, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו. במידה ובוטלה עסקה על-ידי המשתמש, בהתאם להוראות הדין והתקנון, תזכה החברה את כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה העסקה.
הנך רשאי לבטל את העסקה ולהשיב את המוצר, מיום עשיית העסקה ועד 14 יום מיום קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל פרטים אודות המוצר כמפורט בחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם. מוסכם כי המשתמש יחזיר את המוצר באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. לא ניתן להחזיר מוצרים ו/או לבטל עסקה ביחס למוצרים אשר אריזתם המקורית נפתחה.
במקרה של ביטול העסקה שלא עקב פגם במוצר נשיב לך, תוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על ביטול העסקה, את הסכום ששולם על ידך, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם (להלן: "דמי הביטול").
במידה והמוצר נשלח אליך, אולם טרם סופק לך, תחויב בעלות דמי משלוח בגין החזרת המוצר. במידה והמוצר סופק לך, עליך להשיב אותו למשרדנו, בתאום מראש, באריזתו המקורית כשהוא שלם ו/או ללא כל פגם ו/או נזק בצירוף חשבונית מס מקורית. הובלת המוצר למשרדנו תהא על חשבונך.
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה של המוצר, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, יודיע על כך המשתמש לחברה, תעשה בדיקה על ידי החברה וככל שאכן מדובר במוצר פגום, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
מבלי לגרוע מאילו מהוראות התקנון, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן תהיה החברה רשאית, מבלי שהדבר יתפרש כנטילת אחריות כלשהי ומבלי לגרוע מיתר הוראות התקנון, לבטל את העסקה (כולה או חלקה) ו/או לזכות את המשתמש בגינה או לבטל את חיוב כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה העסקה: א) במקרה של טעות בתום לב באחד מן הנתונים המפורטים לגבי המוצר ו/או השירות, לרבות מחיר הפריט או תיאורו על בסיסם נערכה העסקה; ב) במקרה של מניעה לספק את המוצר עקב "כוח עליון", ו/או עקב מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשוב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את החברה, ו/או בכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה את פעילותה התקינה של החנות; ו- ג) במקרה בו לא עמד המשתמש בהתחייבות מהתחייבויותיו לרבות, אך לא רק, ההתחייבות לתשלום התמורה בגין הפריט שרכש